שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
צפינו אמש ןהתרגשנו מאד. הסרט מדבר על החיים שלנו וההחלטות שאנו לוקחים וחיים איתם. טוס הנקס עושה צפקיד נפלא ורובין מרגשת מאד. אנחהו עוקבים אחר הבמאי עוד מבחזרה לעתיד וקונקט ןפורסט גאמפ והוא שוב מביא קולנוע מיוחד רגיש ונהדר. המלצה חמה