שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט יפהפה, אנושי, עמוק, אחד הסרטים היפים שראיתי. מתרחש בחיפה ומשקף את הרב תרבותיות שבה. סרט ללא אלימות - כה נדיר למצוא בימינו. משחק מעולה, בימוי וצילום רגיש, נושא וסוגיות מרתקים. בקיצור - אל תחמיצו!