שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
למזלי לא צפינו בסרט בקולנוע, צפינו בבית עם הילדים 6,9 העלילה לא היתה מעניינת כל כך, יש ענייני בגידות ואהבה נכזבת וזה לא מתאים בכלל לגילאי ילדים לדעתי. בסוף הסרט הרגיש שבזבזתי זמן יקר במקום לצפות בסרט משפחתי אחר ממש מאפן