שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.1/10
למזלי לא צפינו בסרט בקולנוע, צפינו בבית עם הילדים 6,9 העלילה לא היתה מעניינת כל כך, יש ענייני בגידות ואהבה נכזבת וזה לא מתאים בכלל לגילאי ילדים לדעתי. בסוף הסרט הרגיש שבזבזתי זמן יקר במקום לצפות בסרט משפחתי אחר ממש מאפן
צפיתי בסרט עם בנותיי והרגשתי שהעלילה לא מתאימה לכל המשפחה- שכן מדובר בבגידות.. הציפייה הייתה לראות סרט קליל וכייפי וזה היה סרט ללא פואנטה. בעייני אכזבה
קליל ומהנה. הקסם של דני דה ויטו עדיין עובד.