שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
תענוג של סרט פסקול מדהים למי שאוהב אופנועים ומכוניות סרט שאורך שעתיים וחצי והצטערתי שנגמר אקשן משובח
אחד הסרטים הטובים שראיתי פעם אחרונה שנשארתי לשבת המום לאחר הסרט היה בצייד הצבאים לפני המון שנים סרט שעובד על כל החושים במקביל משחק מדהים
אחד הסרטים הגרועים שראיתי מי שאוהב כלבים, שיתרחק - במאי הסרט מתייחס לכלבים כאל חפצים הכלב הזכר הוא בכלל נקבה, די ברור שליוצרי הסרט לא היה מעולם כלב. חוץ מזה משחק מזעזע של השחקנית.
אחד הסרטים הגרועים שראיתי משחק מזעזע, תסריט ברמת חוג דרמה, פס קול מלאכותי עלילה משעממת יצאנו באמצע
סרט אסונות סטנדרטי מינוס מה שהופך את הסרט לקשה לצפייה זה שהשחקנים מדברים דנית עם דיבוב לאנגלית. תנועות השפתיים לא מתאימות, והקולות לא מתאימים לחלק מהשחקנים. אפשר בקלות לוותר