שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט נוראי. נטול עלילה. משעמם. קהל רב ישב הערב בסינמה סיטי וחיכה שהסבל יסתיים. חלק היו חכמים ועזבו באמצע. לא היתה ולו סצנה אחת שעוררה בנו ענין, אמפטיה או מחשבה מעמיקה. חבל שהביקורות מהבוקר הטעו אותנו כל כך...