שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הגרוע ביותר בעולם!!! אני הייתי מעט מרוצה מציור התלת מימד (אבל גם הוא לא משהו) העלילה היתה זוועתית ומה הקטע עם כל ה-ווייייי בסוף כל מילה? בקיצר סרט נוראי מאוד לא מומלץ!!!
שלום, הייתי בסרט עם כל המשפחה שלי והוא היה נורא מצחיק!!! אני ממליץ מאוד לכל אוהבי הקומדיה וההאנשה!!!