שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
לא להתקרב! הסרט לא מתרומם, מעייף, משעמם ברמות קשות! יצאנו באמצע והתחרטנו שלא יצאנו מוקדם יותר עם עוד כאלה שיצאו לפנינו, פשוט ניסינו לתת לסרט עוד צ'אנס ועוד צ'אנס אבל כלום!! תעשו לעצמכם טובה ותחסכו מעצמכם את זה.
נחמד אבל לא יותר מזה. מישהו כתב מביך ואני די מבין למה הוא התכוון...
מומלץ בחום! מותחן מבריק וחכם! אהבתי מההתחלה ועד הסוף! סוף סוף סרט ששווה את הכרטיס... 9 ולא 10 זה רק בגלל כמה ליטושים שלדעתי היה צריך אבל בהחלט לא פוגם ברמה הגבוהה של הסרט הזה. הנאה צרופה!
חוויה קולנועית משובחת. צילומים מרהיבים! התלת מימד מעולה (ולא מכאיב את העינייים כמו בהרבה סרטים אחרים) מרתק, מרגש ומעורר מחשבה!!