שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט היה מהנה ומעניין ואולי אף נלך שוב לסרט זה. בתי בת החמש נהנתה מאד אך אמרה שהיו קטעים מעט מפחידים, אני עצמי מאד נהניתי - זה לא היה עוד סרט ילדים רגיל, אהבנו את הערכים שהוצגו בסרט כמו למשל הסלחנות והאיכפתיות של חמש הפיות כלפי פיית הפיראטים כשראו שהיא במצוקה. לסיכום - אנו ממליצות מאד ללכת לראות את הסרט.