שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מאכזב ומיותר סרט ברמה של סדרת טלויזיה לילדים. לתחושת ביזבוז שעות השנה והכסף נוספה עוגמת הנפש כשגיליתי את דעותיו הקיצוניות של הבמאי על ישראל. אם כבר מביאים סרטים של הבמאי הזה לארץ, לפחות שיהיו שווים צפיה. הבדיחה העיקרית בקומדיה הזו היא על חשבוננו.