שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
כחובבת הז'אנר וסרטי XMEN היה לי משעמם, קלישאתי. אולי טוב לבני נוער שלא מכירים את הספר שוגון ולא ראו את הסרט הסמוראי האחרון, כי התסריט פחות או יותר מבוסס על שניהם. אפילו אזזכור של איירון מן של מרוול נכנס לסרט. לטעמי- ללא תסריט מקורי, נטול דמיון ואפילו לא קצבי מספיק כדי לשמור אותי מעוניינת. שוב הגייג'ין המסריח נפגש בתרבות היפנית המעודכנת שמתקנת את ליבו השבור. נו, באמת...