וולברין

The Wolverine

סרט ארכיוןמתח/פעולהמדע בדיוני
מבוסס על הקומיקס "הוולברין" ומתאר את עלילות לוגאן, הלוחם הנצחי והזאב המתבודד, ביפן. שם, פלדת הסמוראים תתנגש עם האדמנאטיום כשלוגאן מתעמת עם דמות מסתורית מעברו בקרב שישנה אותו לעד.
סרט ותיק (2013)     שעתיים ו 6 דק'    2012 (ארה"ב)   אנגלית
דירוג הגולשים
כבר ראיתם? העבירו את העכבר ודרגו!
345 כבר הצביעו! • עכשיו תורכם.ן
8/10
?
ציון המבקר
תמונת מבקר
יאיר הוכנר
8/10
?
מדד פופולריות
0/10
?
היכן תצפו
81.9% בקולנוע
13.5% בבית
איפה תצפו? 370 כבר הצביעו • לחצו והשפיעו!
7.7/10מומלץSeret Score

שחקנים / שחקניות יו ג'קמן  ויל יון לי  טאו אוקאמוטו במאי/ת ג'יימס מנגולד הפקה תסריט: מארק בומבאק, הפקה: יו ג'קמן, מוסיקה: מרקו בלטרמי אורך 126 דקות מקום / שנה ארה"ב / 2012 הגבלת גיל (Age 14+ Permitted)  ? סיווג הורים [PG-13] (לה-13)  ? בכורה 25/7/2013 ז'אנרים מתח/פעולהמדע בדיוני נשלף מארכיון סרטים
+ על מה הסרט?
מבוסס על הקומיקס ""הוולברין"" ומתאר את עלילות לוגאן, הלוחם הנצחי והזאב המתבודד, ביפן. שם, פלדת הסמוראים תתנגש עם האדמנאטיום כשלוגאן מתעמת עם דמות מסתורית מעברו בקרב שישנה אותו לעד.
+ כמה זמן הסרט?
+ האם הסרט שווה צפייה?
+ איפה אפשר לצפות בסרט?
+ האם הסרט מתאים לילדים?
תמונות מהסרט וולברין
Loading The Wolverine Pics 1 -  תמונה מספר 1 מהסרט וולברין ...
Loading The Wolverine Pics 2 -  תמונה מספר 2 מהסרט וולברין ...
Loading The Wolverine Pics 3 -  תמונה מספר 3 מהסרט וולברין ...
Loading The Wolverine Pics 4 -  תמונה מספר 4 מהסרט וולברין ...
Loading The Wolverine Pics 5 -  תמונה מספר 5 מהסרט וולברין ...

וולברין - ביקורות מקצועיות / כתבות

קהילת Seret | ביקורות גולשים / חוות דעת
a
וולברין
3/10
מסכימים?
0  0
aloncool • בוגר.תפורסם ב 8.12.2014

הסרט הזה לא היה שווה ליראות בקולנוע היו קטעים משעממים מאוד רק דיבורים ופחות אקשן.

נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 11 עד 20
י
וולברין
7/10
מסכימים?
0  0
ירין • ילד.הפורסם ב 21.5.2014

הפתעה לטובה. אומנם הוא לוקח את עצמו ברצינות תהומית, אך הוא מותח, עשוי במקצוענות, מלא בפעלולים ומצליח אפילו להפתיע. יפה.

קרא.י עודנצפה בטלוויזיה
י
וולברין
6/10
מסכימים?
0  0
יואל • בוגר.תפורסם ב 10.2.2014

כחובב סרטי מדע בדיוני וסרטי קומיקס- הסרט לא נגע בי במיוחד. משחק בוסרי למדי ומשעמם. לא שווה לצפיה בקולנוע

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ד
וולברין
6/10
מסכימים?
0  0
דב ישראלי • בוגר.תפורסם ב 5.1.2014

The Wolverine חזרה לעברו של הלוחם הנצחי ביפן לאחר מלחמת העולם ה2...הסרט ארוך מידי,אפקטים טובים אך לא רבים,אקשן טוב,סביר לצפייה לא מעבר לכך,6+.

קרא.י עודנצפה בטלוויזיה
פ
וולברין
5/10
מסכימים?
0  0
פלג • בוגר.תפורסם ב 24.12.2013

מאכזב... עלילה צפויה ולא זורמת. הדבר הכי טוב בסרט מגיע אחרי הכתוביות, בטיזר לסרט הבא בסדרת אקס-מם

קרא.י עודנצפה בטלוויזיה
פ
וולברין
9/10
מסכימים?
0  0
פאוור • בוגר.תפורסם ב 13.11.2013

סרט אדיר וסצינה עוד יותר אדירה אחרי הכתוביות!!! מומלץ בחום לאוהבי הז'אנר

נצפה בקולנוע
M
וולברין
8/10
מסכימים?
0  0
Maya • בוגר.תפורסם ב 26.9.2013

סרט טוב ומהנה. לא בין הסרטים הטובים ביותר שראיתי, אך בשום אופן גם לא מאכזב. אולי לא שווה ללכת לקולנוע בשבילו, אבל הוא בהחלט שווה צפייה.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14 עד 65
i
וולברין
8/10
מסכימים?
0  0
igal • בוגר.תפורסם ב 24.9.2013

אמנם צפוי ואמנם ציל את העלמה בפעם ה4657...אך פעולה ככל פעולה מצויינת ומשובח ואיכות גבוהה עם קצת טאצ' על רגשות. תהנו מסרט פעולה כמו שפעולה אמרוה להיות.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 14
ע
וולברין
6/10
מסכימים?
1  0
ערן • בוגר.תפורסם ב 18.9.2013

הסרט החלש ביותר מסרטי X-Men. מתחיל בסצנה חזקה של הפצצה על נגסאקי (מסתבר שגם שם וולברין היה), אך משם העניין פוחת. עלילת הסרט מתרחשת לאחר סיום העלילה של X-Men: The Last Stand, אך קשורה בקשר רופף לשאר הסרטים, ומלווה את וולברין בהרפתקאה נפרדת ביפן. סה"כ הסרט לא לגמרי רע, אך כאמור, פחות טוב ומעניין מכל שאר חמשת הסרטים בסדרה. מומלץ להישאר עד סוף הכתוביות. הערה קטנה: התרגום לעברית בכתוביות גרוע (תרגמו את viper לערפדית?! באמת?!) הערה 2: ראיתי את הסרט ב-4DX ולא רק שזה מיותר - זה מציק, ופשוט עדיף בלי זה.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10
D
וולברין
9/10
מסכימים?
0  1
David Ovadya • נער.הפורסם ב 21.8.2013

סרט נהדר!!!מותח,מרתק ומשעשע. העלילה מעניינת עם תפניות מפתיעות. סרט מומלץ!!!

נצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 9
ע
וולברין
7/10
מסכימים?
0  0
עומר • נער.הפורסם ב 11.8.2013

אני מעריץ שרוף של X-MEN, וחשבתי שהסרט היה לא רע. אקשן, משחק והרבה רגעי עומק והומור מצויינים. הסיפור משעמם אבל הסרט מפצה על כך. אך, אני מרגיש שהאויבים היו צריכים להיות יותר טובים. בסה"כ, אחלה סרט שכל אוהב X-MEN צריך לראות

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 15 עד 35
r
וולברין
10/10
מסכימים?
0  0
ron • נער.הפורסם ב 10.8.2013

סרט אחד הטובים!!!!

נצפה בקולנוע
מ
וולברין
10/10
מסכימים?
1  1
מיכאל • ילד.הפורסם ב 8.8.2013

סרט עם אקשן ומתח עלילה טובה מותח וסוחף מומלץ

נצפה בקולנוע
ד
וולברין
7/10
מסכימים?
2  0
דנית • בוגר.תפורסם ב 8.8.2013

החלק החזק ביותר בסרט לדעתי הוא החלק בוא רואים את ההפצצה על הירושימה. מאז הכל נהיה חלש יותר, הסיפור אהבה שנרקם, הסוף שכאילו מפתיע... מה שכן, השחקן הראשי מאד מושך

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 10 עד 17
ש
וולברין
10/10
מסכימים?
1  1
ש. • בוגר.תפורסם ב 8.8.2013

סרט אקשן מעולה, עם בונוסים של נופיה של יפאן ועלילת משנה רומנטית. נראה שניסו לרצות את כולם והצליחו בהפיכת הסרט מסרט קומיקס פרופר, לסרט אקשן עם יותר דגש על סיפור ובנייתו, ופחות דגש על תכונותיו העל-אנושיות (למשל: יותר ג'יימס בונד, פחות סופרמן). למרות הרבה קטעים בסרט שהינם בוני עלילה ויותר איטיים באופיים, הסרט לא מאבד מהקצב והוא מהנה מתחילתו עד סופו. סצינות האקשן מוצלחות מאוד, במיוחד זו על רכבת הבוליט (כמעין עיבוד מודרני לזו מmi-3, בגרסה על סטרואידים...), והאפקטים מעולים. ממליץ על תלת מימד, וכמובן לא לצאת לפני הסצינה שבאמצע הקרדיטים בה מופיע קישור לסרט האקסמן הבא. רק דבר אחד הפריע: מדוע הדמות המכונה viper הפכה באופן קבוע אצל המתרגמת לערפדית (כשהייתה צריכה להיות מכונה משהו כמו 'צפעונית')?!

קרא.י עודנצפה בקולנוע
נ
וולברין
10/10
מסכימים?
2  2
נאש • ילד.הפורסם ב 2.8.2013

סרט נהדר, עלילתי, סוחף ומלא אקשן יותר מ"X-מן המקור: וולברין". עלילה נהדרת שסוחפת את הזאב המתבודד ליפן הרחוקה, שם עליו להתמודד עם חבר ותיק מימים עברו, מאהבת יפנית, וידידה שיודעת לראות את העתיד. ואיך אפשר לשכוח את הנבלים של הסרט - הסמוראי הכסוף שמתגלה כ-יאשידה הגוסס הנחוש בדעתו לזכות בחיי נצח, גם אם זה אומר שעליו להרוג את חברו, וולברין, והמוטאנטית המרושעת והקטלנית לא פחות, וייפר, שמשמשת בתור המדענית ובעלת בריתו של יאשידה. סרט מעניין שראוי לפרס "סרט האקשן של השנה"

קרא.י עודנצפה במחשב
מומלץ מגיל 12
יתכן ספוילר!
M
וולברין
8/10
מסכימים?
1  0
Mr. R • בוגר.תפורסם ב 2.8.2013

יותר "הסמוראי האחרון" מאשר "אקס-מן", "וולברין" הוא מותחן פעולה דרמטי ומקצועי שהינו צנוע, מאופק ורציני יותר ביחס לסרטי קומיקס אחרים (למרות סופו המופרך), ואשר להצלחתו תורמים התסריט הממוקד, יו ג'קמן המרשים והשימוש ביפן המדהימה כתפאורה וכרקע היסטורי ותרבותי.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
ש
וולברין
7/10
מסכימים?
0  1
שחר • בוגר.תפורסם ב 1.8.2013

אחרי סרט הוולברין הקודם שהיה נורא ואיום,הסרט האחרון שחיכיתי לו הקיץ זה הנוכחי. אך מסתבר שהבמאי ג'יימס מנגולד שעשה כמה כמה סרטים בהחלט טובים ושונים לגמרי אחד מהשני:"הולך בדרכי","זהות" ו-"3:10 ליומה") הצליח להפתיע אותי גם כאן. הכיוון שלקחו דמות והוציאו אותה כמעט לגמרי ממחוזות הקומיקס אל כיוון הסרטים היפנים כבר מקורי מעורר הערכה. העלילה מאוד מעניינת,יותר רצינית משאר הסרטים וכתובה היטב,סצנות האקשן מעולות וקצת יותר ראליסטיות ולמרות שבמערכה האחרונה הוא קצת נופל, הסרט עדיין מחזיק בקלות את השעתיים שלו בכיף.

קרא.י עודנצפה בקולנוע
M
וולברין
7/10
מסכימים?
1  2
M • בוגר.תפורסם ב 30.7.2013

לא XMAN, גם לא דומה או בכיוון, למרות שתי הדמויות מהעבר והמוטציה הבלונדינית. סרט נינג'ה או סמוראים טוב, אפילו טוב מאד... אבל לסוג כזה של סרטים ןלא למדע בדיוני או אקשן. ביציאה חשבתי איזה מהסרטים הקודמים בסדרה אני הולך לראות כדי למחוק את זה... כדי לאזן, היו איתי שלוש נערות/ילדות (10, 12, 15) שהייתי בטוח שהן יקטלו את הסרט ואת זה שבכלל לקחתי אותן אליו (אילתור אחרי שהתברר לנו שהלונהפארק בתל אביב נפתח בחודש יולי רק בארבע... מגוחך והזוי ברמות על...)... אבל להפתעתי הן כולן נהנו... אז אולי פספסתי משהו ?

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
M
וולברין
7/10
מסכימים?
2  0
M • בוגר.תפורסם ב 30.7.2013

לא XMAN, גם לא דומה או בכיוון, למרות שתי הדמויות מהעבר והמוטציה הבלונדינית. סרט נינג'ה או סמוראים טוב, אפילו טוב מאד... אבל לסוג כזה של סרטים ןלא למדע בדיוני או אקשן. ביציאה חשבתי איזה מהסרטים הקודמים בסדרה אני הולך לראות כדי למחוק את זה... כדי לאזן, היו איתי שלוש נערות/ילדות (10, 12, 15) שהייתי בטוח שהן יקטלו את הסרט ואת זה שבכלל לקחתי אותן אליו (אילתור אחרי שהתברר לנו שהלונהפארק בתל אביב נפתח בחודש יולי רק בארבע... מגוחך והזוי ברמות על...)... אבל להפתעתי הן כולן נהנו... אז אולי פספסתי משהו ?

קרא.י עודנצפה בקולנוע
מומלץ מגיל 12
לצפייה ב 10 ביקורות נוספות       
שמות נוספים / וריאציות לשם הסרט וולברין
וולברין צפייה ישירה  וולברין  הוולברין  האוולברין  אוולברין  אקס מן: וולברין  אקס מן המקור: וולברין        וולברין לא להורדה
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!
X
ניהול רשימות
הרשימות האחרונות שלך
טוען...
- או -