שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אני לא אחד שנותן ציונים 10 לכל סרט ,אבל לזה באמת מגיע. לקחו נושא שיש עליו כל כך הרבה סרטים ועשו לו עיבוד שונה , לא עוד סרט קיטשי על לוחם שמגיע מהתחתית וזוכה בטורניר והחיים שלו יפים מעכשיו.... סיפור עמוק על 2 אחים שונים והשחקנים פה עשו בסרט עבודה מדהימה. בסצנת סיום גם הגברים הכי קשוחים מזילים דמעה ..חחח מסוג הסרטים שאני יכול לראות שוב ושוב ולא ימאס ,בקיצור מומלץ.