שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט חביב ומונוטוני... דוקומנטרי שכזה. אל תצפו למשהו מיוחד. זה משהו לצפות בו כשממש משעמם, אך בהחלט לא ללכת לראות אותו בקולנוע. תודה לאתר סרט על הכרטיסים!
סרט מונוטוני ומשעמם, זאת פעם ראשונה שאני יוצא מסרט באמצע. מתאים לפנסיונרים מעל גיל 60. מרגיש כאילו העלילה לא מתקדמת לשום מקום. אתה מאלץ את עצמך להמשיך לשבת ולצפות בתקווה שזה ישתפר, אבל זה לא. אפשר לוותר, אם אתם ממש רוצים תראו את זה בטלוויזיה, תחסכו את הכסף לסרט אחר
מותחן עוצר נשימה ממש עד הסוף. לאורך כל הסרט קשה מאוד לנחש מיהו אותו "נבל" מסתורי שמאיים על המטוס. ישנם מספר שאלות לא פתורות, ולא ממש ברור מה היה המניע למעשה ממליץ בחום. סרט אתם גדולים! תודה רבה על ההזמנה :)