שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מרגש ,מצמרר ומרתק ,העלילה מבוססת על סיפור אמיתי והשחקנים מעולים,לכו לראות באחראיות !!!!!
היינו היום בסרט והיה מרתק ומרגש מאוד,האפקטים היו מרהיבים והתאמת הקולות לדמויות היתה מושלמת ,השירים שנלוו לסרט הוסיפו עוד מימד של התרגשות והפכו את חוויות הצפייה למעניינת ומרתקת כאחד.לכו לראות ותשפטו בעצמיכם.מחכה כבר שיגיע לvod
הלכתי אל הסרט מתוך צפייה מאוד גבוהה שאהנה ממנו ,ולא רק שנהניתי אלא בהזדמנות הבאה שתהיה אלך אליו שוב ,סרט מדהים שמשאיר טעם של עוד והמוסיקה לא מפסיקה להתנגן אצלי ברכב ,בקיצור מושלםםםםםם