שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
בואו נגיד שראיתי תסרט הזה ב 4D עם הכסאות והכל וזה פעם ראשונה שנרדמתי בסרט אפילו שהייה את ה 4 D סרט ממש גרוע אולי הכי גורע שראיתי בחיים
סרט מצוין אין סצנה אחת מיותרת אין דמות חסרה כל סצנה שם מדויקת ומפורטת בפרטי בפרטים שכל סצנה חשובה לעלילה בקיצור ברגע שהסתיים הסרט מה שרציתי לעשות זה להעביר אחורה ולראות שוב. אז מי שמתלבט עם לראות או לא!. כן בהחלט! תראו בקולנוע עם חברים והרבה פופקורן. ותהנו הכי חשוב XD