שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
הסרט הוא כמו משל בעיניי להתנהגות אנושית נכונה. בשבילי המסרים היו חזקים, מרשימים, גם אם אפלים. אבל לבני בן ה-11 היתה חוויה הפוכה בו כי הסרט קודר, חסר הומור ועם סצנות קשות לצפייה. בעיניי חלק מהרעיונות היו מעוותים וקשים לצפייה לילדים.