שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מדהים, מצחיק, מרגש. מושלם. נהנתי מכל רגע, הלכתי כבר 3 פעמים!!! ומכל פעם נהנתי מחדש. קאסט מדהים !!! והייתי קצת בשוק שלא רשמתם בשחקנים בריטני סנואו כי היא הייתה מדהימה בסרט ואחת הדמויות הראשיות. בקיצור,מאוד נהנתי !! מומלץ +++++
סרט מדהיםםםם וג''ניפר מושלמת כמו תמיד!!! סרט מרגש רצח ומתאים כמעט לכולם. מומלץ+++!!!