שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מצוין! קאלט מהרגע הראשון. מצחיק, כיפי ומיועד לכל גיל. כל אחד יכול להנות בסרט הזה. אסור לפספס!
הסרט טוב ומלא אפקטים שממש נותנים לך לחוש את מה שקורה בסרט (התלת מימד שווה פה). יש בו קצב טוב ולא משתעממים לרגע. חשוב- למי שקרא את הספר, הסרט כמעט ולא קשור לתוכן של הספר, אז לא לצפות לזה. אין קשר חוץ מבשמות הדמויות.
סרט די מוצלח. ליהוק פשוט מצוין. יומרני לעיתים, אבל מדבר לחובבי וודי אלן.