שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
כנראה הבעייה אצלי. נכשלתי. לא הצלחתי לעמוד בפני הסופרלטיבים של מבקרי הקולנוע והלכתי לסרט. נורא. קופצני. סוג של רוצה להיות. נראה כמו סדרה של תרגילים של סטודנט בחוג לקולנוע, שחוברו לדי פיצ׳ר אחד, בעידודם של המורים, שאחר כך רצו לעיתון לכתוב ביקורות אוהדות. לו דעתי הייתה נשמעת - תלכו. תראו איך מתבזבז הכסף שלכם, ואחר כך חזרו לכאן וכתבו האם באמת הבעייה אצלי ?