שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט נורא ואיום. לא מבין איך כזה סרט מגיע לקולנוע. אני אישית לא הייתי משבץ אותו גם ב-2 בלילה בערוצי הסרטים. בזבוז זמן וכסף. עלילה מטומטמת, שחקנים דרג ז... בקיצור חבל על הזמן ועל הכסף!! אגב, נרדמתי באמצע
נורא ואיום!! אני מת על ג''ייסון סתאם ואני אוהב סרטי אקשן בסגנון שלו (המכונאי, פרקר, הג''וב האיטלקי וכו''). בסרט הזה הוא מנסה להיות "אומנותי" ויוצא מטומטם. זה שאין עלילה, לא תמיד נורא, רק תנו לו להרביץ. בפועל, כל הסרט יש רק סצנות שהוא נותן מכות, כל שאר הסרט הוא רק מתייסר, חושב, מתכנן... בקיצור אכזבה אחת גדולה. להבדיל, זו כמו שסרט כחול מנסה להיות אומנותי ויוצא על הפנים - תן כבר את הדבר האמיתי!!! בקיצור, ביזבוז זמן וכסף. לא ללכת בשום מקרה!!!