שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט אמריקאי שמלצי ופתטי. אחד הגרועים שציפיתי אי פעם. עלילה מאולצת ומגוחכת, משחק ברובו גרוע, דמויות לא אמינות. תקציב לפיצוצים מבוקרים נוצל במלואו. כל המהלכים צפויים. בזבוז זמן אחד ענק
בסך הכל נהניתי! וודי אלן טיפוסי, בחורה צעירה, פרופסור כריזמטי וכו''.. חקירת הרצח על ידי הדמויות הרימה את הסרט. שאלות פילוסופיות מעניינות. גרם לי להרהר בכל מיני משפטים שנאמרו במהלך הסרט וקישורם למעשיו של הפרופסור, במיוחד על הפנס! לא אגיד שזה סרט השנה, אבל בהחלט חביב. תודה לאתר סרט על הכרטיסים :)