שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אם העלילות משנה וג''סי אייזנברג לא היו בסרט זה היה פשוט סרט מושלם כי הקרב של באטמן נגד סופרמן זה אחד הרגעים הטובים ביותר שהיו בסרטי גיבורי על וגל גדות מופיע כוונדר וומן רק ב10 דק'' האחרונות שזה גם מאכזב
הסרט עלה על כל הציפיות שהיו לי אליו והוא מציג את התפקיד הכי טוב של ג''ייסון סטיית''ם ,אקשן עצום וכמובן פרידה מרגשת מפול ווקר. בקיצור הסרט הכי טוב בסדרה ושל שנת 2015.
הסרט הזה פשוט מאוד הורס קלאסיקה וגורם לסדרת הסרטים להראות מגוחכת אפילו יותר ממה שהיא הייתה בשנים האחרונות כל מה שיש בסרט הזה זה אפקטים בלבד.
הציפיות שלי לסרט היו גבוהות אבל אחרי שראיתי לא היה בו שום דבר מיוחד כל מה שיש בו זה אקשן בינוני וליאם ניסן אם אותה טכניקת משחק שראינו כבר מיליון פעם.