שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
ג''וני דפ שחקן מעולה ואין ספק בעניין הזה. אחרי שזה נאמר, הסרט עצמו גרוע מאוד. לא מתקדם לשום מקום, לא סוחף, לא מרגש, לא משאיר אותך דרוך, בקיצור, לא עושהלך כלום. אני תמיד נכנס לאתר הזה ובוחר סרטים לפי ביקורות של צופים, הפעם, ממש לא קלעו לטעמי.