שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט מאד מאכזב במיוחד עבור שחקן כמו ראסל קראו. אין לו התחלה אמצע וסוף והתסריט לא אמין באופן קיצוני. ראיתי שלושת רבעי ממנו ושם פרשתי. ממליץ בחום להימנע. פשוט לא ברור על מה הם חשבו כשיצרו/ערכו את הסרט. הדבר היחיד המשכנע הוא המשחק של קראו. (כמה לא מפתיע)