שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
אם אתם מעוניינים בביקורת אמיתית תקראו את מה שכתבתי. הסרט כעקרון הוא סרט טוב ומעניין. אך הוא לא כל כך מותח כי אין לאן לשאוף. הרי העלילה של הסרט היא סביב הפדופיליה של הכמרים. כמה מתח תסריט כזה כבר יכול ליצור? בא נגיד שלא הייתי הולך לראו אותו בקולנוע בדיעבד. זה יותר כמו סרט דוקומונטרי שמוקרן בערוץ 8 או יס דוקו שמעניין לראות אבל זה בהחלט לא סרט. ואם אתה לא מרוכז או מעט עייף זה יכול לשעמם אותך בוודאי כשאין הפסקות בקולנוע.