שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
למרות הביקורות הראשוניות הלא מפרגנת, נכנסנו לטעום - השביע.סרט מומלץ, למרות שבסוף היה קצת גראפי מידי לטעמי ואפשר היה לקצר קצת.
רוך כמו מסטיק יחסית לעלילה הפשוטה.ללכת רק אם ראיתם כבר את כל סרטי הז'אנר וחייבים לצאת...