שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
עשוי היטב נהניתי מכל רגע.
סרט מצחיק ... אודה שהוא קצת מופרך בחלקים מסוימים אבל עדיין שווה לראות בקולנוע ולו כדי לצחוק עם עם ישראל... חנן וגיא מוכשרים.
לדעתי זה יותר סרט שבנות יאהבו... סרט א-מ-ר-י-ק-א-י עם ריס וית''רספון המתוקה להפליא. בעיקרון אפשר לוותר על צפייה בקולנוע אבל אם בא לכם לצאת ובא לכם משהו קליל , זה סרט סבבה לגמרי