שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
להתרחק מהסרט כמו מאש !!! מסכים לגמרה. אך משאוהב אכזריות, אלימות , אגרסיה ונהנה לראות במסך איך מורידים עור מבן אדם חי -שישלם כסף על התענוג הזה... לא נראה לי שיש רמת אכזריות גבוהה יותר. למה מביאים סרטים כאילה לישראל? כדי שיהיה רצח מטורף בנוסח של אמריקה?!
סרט מזעזע עם סצנות קניבליזם. מכניסים בן אדם למטחנת בשר ענקית ואחת מהדמויות אוכלת את ההמבורגר עם בשר האדם. זה נחשב להומור?! לא מוכנה להבין את הראש של הישראלי שבחר להקרין את הסרט הזה בישראל. גם לא מוכנה לקבל את הבחירה משום בחינה. דוחה ביותר.