שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
סרט בעייתי. מפליא שהותר לכל גיל. בטח ובטח שאינו מתאים לגיל הרך. סרט מסוג פנטזיה אך מביא את צדדיה האפלים והכלל לא ידידותיים לילדים. המסר יפה אך הדרך בה מועבר כלל אינו נעים לעין ולאוזן. האיורים היפים בסרט דווקא הם אלו שאינם כוללים בתוכם את הערפדים.
סרט מקסים, חזק, רגיש ועמוק. משחק נהדר, כתוב טוב, מבוים יפה. תענוג