שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
מומלץ בחום!!!!! היה לי הכבוד והעונג לצפות בהקרנת הבכורה בפסטיבל חיפה( הוכתר כסרט "הטוב ביותר" , ובצדק) חווית קולנוע איכותית. הסרט מטפל בנושא מורכב באופן רגיש ועמוק בעלילה מרתקת. מסע לא מתפשר של הגיבור לחקר האמת תוך דיאלוג פנימי בין האמת והאמונה, כשברקע העלילה עצמה מרתקת ומרגשת. אורי פפר במשחק מעולה ומרגש. לכו לראות, לא תצטערו.