שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
המשחק של השחקנים, המנוסים ואלה שלא, טוב ואמין. מבחינת עלילה הסרט קצת פחות זרם, וזה בייחוד צורם אחרי שמבינים שהסרט מבוסס על המציאות (כלומר היה קל יותר לטוות סיפור). לי אישית יש בעיה עם הרומנטיזציה הזו של הפשיעה, שמופיעה בסרטים רבים לאחרונה, וזה בהחלט פגם לי בהנאה מהסרט. בדיוק כשם שלא היינו ששים לראות סרט שמאדיר את עולמם האישי של טרוריסטים רגע לפני שהם מתפוצצים בקניון, כך אני מוצא את זה בעייתי להזדהות עם ילדים שמבצעים פשיעה חמורה. בוודאי כשהסיפור הזה הוא בהשראת אירועים אמיתיים, ויתכן מאוד שבני משפחת הקורבן יחשפו לסרט הזה. בכל מקרה, תודה רבה לאתר סרט על הכרטיסים, זו הייתה חוויה טובה :)