שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
נחמד אבל לא קורע מצחוק, למרות שיש קטעים מצחיקים פה ושם. בסך הכל שווה צפייה.
Our Idiot Brother סרט קומדיה מתוק ומצחיק...אהבתי את האח הסטלן,מומלץ.
סרט נחמד , לא משוו מיוחד
הסרט הכי טוב שראיתי אני חולה על הסרט הזה אני ילד לראות אותו שוב שוב שוב אני מחכה לdvd אני מת ללכת לסרט הזה שוב סרט סוס
הסרט הכי יפה שראיתי בחיים שלי ראיתי אותו מלא פעמים בקולנוע ואני מחכה לdvd
ציפית לסרט קומדיה ענק.. והתאכזבתי . אתמול הייתי בסרט, ביום הראשון שהוא הגיע לקולנוע, והאולם היה ריק! הסרט בתאכלס נחמד..יש קצת קטעים שצוחקים, אבל לדעתי הוא יותר דרמה מאשר קומדיה. כל העלילה מתרכזת בנד שהוא סטלן כזה והורס לאחיות שלו את הקשרים שלהן. בקיצר לא שווה ללכת לקולנוע