שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.8/10
סרט לילדים.. אין לי ממש מושג למה לא אהבתי אולי בגלל שטרזן דיסני תמיד יהיה הכי טוב...
נחמד לא יותר מזה. היו קטעים שילד בן 6 פחד מהם.
סרט חמוד מאוד,לפעמים קצת מבהיל,הילד בן 7 מאוד נהנה,היה שקוע.
משוחזר וגרוע, הסרט אלים מדי לקטנים - ומשעמם מדי לגדולים.