5.1/10
קצת שונה משאר הסרטים בסדרה ויש בו פנייה לקהילה האספנית בארה"ב. היו בסרט כמה רגעים מקפיצים ומעט מתח.מהסדרה הזאת אני מצפה ליותר. 6 בסולם statham.
לא כזה מפחיד.. היו כמה קטעים מקפיצים אבל לא יותר מזה. לדעתי הסרטים הקודמים היו הרבה יותר מוצלחים.
סרט אימה נוסף בסידרת "פעילות על טבעית"-וגם הפעם מוצלח,רק להזכיר שמתאים לחובבי הג'אנר הזה:אימה דרך ובעיני מסרטת וידאו ידנית.היתרון הוא שגם מי שפיספס סרט או יותר מהראשונים בסידרה- שרק אחד מהם היה מוצלח יותר מזה-לא מחמיץ מההנאה.ומה הקנה מידה שלי להצלחת הסרט ואפילו להשוואתו לקודמיו ? פשוט וברור: כמות הפעמים שהבת שלי הסתירה את פניה והציצה מהחרכים בין אצבעותיה... :-)
סרט מוזר, העלילה מושקעת (אם יש כזו), אין התחלה ואין סוף. לדעתי הסרט הזה הוא בדיחה לעולם הקולנוע. בתור אחד שאוהב סרטים ויכול לצפות בכמעט כל סרט ולא אוהב להתלונן על סרטים הסרט הזה פשוט היה עלוב.
מפחיד. מי שאהב את הסרטים הקודמים בסדרה יהנה ויפחד מאוד גם פה