שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.0/10
סרט מרגש ומעולה עם קרסט שחקנים מוכשרים ועם סוף שלא יעזוב אותך אחרי הסרט הציון שלי הוא 9.5 מתוך 10
אי אפשר לומר שהסרט לא מטלטל ולא משאיר אותך עם מחשבות רצות בראש. ברור שמההתחלה הציפייה הייתה שזה יהיה קיטש כי מה יותר קיטש מהתירוץ שהעולם נגמר כדי לבדוק גבולות של שני גברים המתחרים על הבחורה הבאמת אחרונה בעולם.... ובכל זאת משהו קורה שם מעבר, משהו שכן מצליח לא להתחנף לצופה.... כן וגם הטרגיות של מי שנוהג במוסריות ונופל למלכודת שהוא עצמו הכין לעצמו..... אז אולי כן שווה צפיhה.
מתחיל מבטיח עם רעיון מעניין אך לאחר 20 דק הסרט פשוט מתחיל לשעמם וככה הוא ממשיך בשיממון גדול וחוסר תנופה. לקחו שחקנים טובים לתסריט גרוע. לוותר.
סרט נורא ואיום , הגרוע שראיתי בשנים האחרונות. משעמם , פטתי וחסר עלילה של ממש. בזבוז זמן אמיתי.