שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.5/10
מהסרטים הגרועים ביותר שראיתי בימי חיי, לא פחות. תסריט קיטשי ודבילי להחריד שמבויים בצורה מביכה עם משחק כל כך לא מדויק, לא אמין (גם ביחס לדמויות), לא מושך ולא מעניין. לא מצחיק, לא דרמטי, לא מרגש, לא כלום. בזבוז של זמן ועוד יותר בזבוז של השקעה בזמן צילום הסרט. טסו כל הדרך לאפגניסטן ולמרוקו כדי לצלם אותו וזה מה שיצא? באמת? bitch, bring me back the money!
הסרט לא מרתק ולא אמין.בזבוז זמן.