7.3/10
אני ממליצה על הסרט. מרגש. יפה גם לכל אוהב מוזיקה ובכלל.
אני ממליצה על הסרט. מרגש. יפה גם לכל אוהב מוזיקה ובכלל.
סרט נפלא! עם קצב נהדר וסיפור יוצא דופן בעולם המוסיקה. טלי שרון מקסימה כרגיל...אהבתי מאוד! ולך אורי סיוון על הבימוי...שאפו!
בבקשה להתעלם מהמבקרים שאינם יודעים לפרגן לסרט ישראלי.סאגה משפחתית על רקע מוזיקה פילהרמונית נהדרת(לא רק לאוהבי מוזיקה קלאסית)עם עלילה לא צפויה אך מהפנטת.משחק נפלא.מומלץ מאוד גם לבני עשרה האוהבים ומנגנים מוזיקה
סרט איכותי ומרגש, המשחק מעולה, צילומים יפים ורעיון מעניין ואקטואלי. טלי שרון נהדרת והמוסיקה שמלווה את הסרט מקסימה. מומלץ בחום!!
סרט מעניין,שונה, משחק נפלא. מומלץ מאד.
כל כך סכמטי, צפוי ומלא, מלא, מלא קלישאות פרימיטיביות.לא נוגע ולא מעניין.
סרט איטי, משעמם, צפוי. ודאי שאינו מרגש,לא מעט אנשים עזבו באמצע.שחקנים טובים עם תסריט עלוב
מאד ממליץ. סרט מיוחד ומרגש. יש בו משהו שלא ראיתי סרטים אחרים, סוג של העזה להיות פשוט ולרגש.