6.3/10
החלש ביותר מבין השלושה. את הראשון ראיתי בקולנוע כילד והתלהבתי מאוד. את השני אהבתי אפילו יותר. השלישי אמנם די מצחיק אבל משעמם.
מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה הוא סרט מהנה ומבדר לכל המשפחה! הסרט עוסק במפלצות האהובות שיוצאות לשייט תענוגות מפלצתי. זה אומנם נשמע סרט חסר עלילה אך העלילה הופכת מקלילה למהנה. ישנם קטעים שגרמו לי ולקהל לצחוק ללא הפסקה אבל בכל זאת מדובר בסרט קיץ חופשתי מהנה לכל המשפחה!
הלכתי עם הבנים שלי בני ה6.סרט חמוד ומצחיק, פחות טוב לדעתי מקודמיו אבל עדיין מאוד יפה ומעניין.
סרט סתמי ומבדר. האנימציה נהדרת, הדיבוב המקורי לא רע בכלל, הפס-קול די מוסיף לאווירה הקלילה ורוב הבדיחות חמודות ומשעשעות אך רוב הדיאלוגים חובבניים ולא יותר מסבירים והתסריט והעלילה צפויים, חסרי מקוריות ויצירתיות, קלישאתיים, די שגרתיים ונוסחתיים ופשוט בינוניים מינוס. בקיצור, בעיקר לילדים. השאר עדיף לוותר אך הצפייה עדיין אפשרית.
סרט מצחיק, נחמד מאוד ומשעשע. יותר טוב מהסרט הראשון, אך פחות טוב מסרט השני. מומלץ לכל המשפחה
נחמד, מבדר וחביב. פחות מוצלח מהקודמים.
מצחיק וכיפי לא רק לילדים אלא גם למבוגרים שנאלצים להתלוות אליהם לקולנוע.
סרט נחמד, קצת מעצבן שכמעט כל החלקים הטובים בסרט מתגלים בטריילרים!(ממליצה לראות את הסרט בלי כל הטריילרים) שני הסרטים הקודמים היו הרבה יותר טובים. מתאים לילדים.
סרט מצוין. המשך מצוין לשני הסרטים הקודמים. מצחיק ומהנה
סבבה לגמרי לילדים, היינו שתי משפחות עם ילדים בגילאי 7-13 וכולם נהנו וצחקו, גם ההורים לא סבלו. כיף מדי פעם לראות סרט מצויר, בכל גיל. גם מי שלא ראה את הפרקים הקודמים יכול להנות. קליל, זורם, מצחיק, שוה שעתיים של בילוי בקולנוע.
מקסים מקסים. כולנו נהננו.. מצחיק.. חמוד ומשעשע.. מומלץ.
הייתי בסרט עם האחיין שלי שנהנה בו גם כן.בסך הכל סרט סבבה להעביר בו יום קייצי בחופש הגדול.ראינו את הסרט בדיבוב לעברית.בהחלט ניתן לצפות בקולנוע ולהנות. ציון 8
סרט נחמד לילדים, הוא מלא בבדיחות מצחיקות והעלילה מעניינת.