6.2/10
חידוש מדהים ומרגש! הפילון נראה כל כך אמיתי ממש פלאי הטכנולוגיה. ועח מסר לשיחרור החיות מהשבי אל הטבע. נהניתי והתרגשתי.
סרט סביר וחביב. הצילום לא רע בכלל, הפס-קול נהדר ומוסיף המון לאווירה, האפקטים מצויינים, המסרים חשובים וחינוכיים מאוד, העריכה מעולה והדיאלוגים קלילים ונחמדים אך המשחק ברובו לא משכנע והתסריט והעלילה לא מחדשים שום דבר, די צפויים, גנריים, מעט קלישאתיים ונוסחתיים. חשוב להוסיף כי לא הגעתי לסרט עם ציפיות גבוהות במיוחד ובסופו של דבר נהנהתי ממנו. בקיצור, יותר לילדים אך המבוגרים לפחות לא ישתעממו בו. אפשרי לצפייה (מגיע לו אפילו 6.5).
הלכתי עם הנכדים הם נהנו
קצת ארוך, אבל ילדים נהנים מאוד, ממליצה.
מלוקק, אמריקקי, מגעיל, מרוחק מהמקור, להתרחק.
סרט נורא קשה ועצוב, הרבה ילדים בכו באולם והיו כאלה שיצאו באמצע, הקטע של השריפה היה נורא מפחיד, והקטע שהפרידו את דמבו מאימו היה קורע לב, בקיצור, לא לילדים צעירים.
סרט די פתטי. אני יודע שזה סרט של דיסני, אך ציפיתי ליותר מטים ברטון שהוא באמת במאי מוכשר. לצערי יצאתי די מאוזכב. כל הדמויות נראות כאילו הן קלישאות, והילדים די מעצבנים. רק דני דה ויטו עושה תפקיד טוב, אך זו לא סיבה מספיק טובה כדי ללכת לראות את הסרט. חבל, כי באמת היה לזה פוטנציאל.
סרט חמוד לילדים.מספק הנאה (אם לא מחפשים עומק). לדעתי מתאים מגיל 6 היות שיש רגעים עצובים וקצת מפחידים בסרט.
היו כמה קטעים שלא אהבתי בסרט, אבל בגדול נהנתי. חשוב לי לרשום: *בסרט יש קטעים עצובים ואפילו מפחידים בשביל ילדים קטנים, לכן אני ממליצה לראות אותו רק מגיל 9-10.
הגרסה המחודשת לסרט המצויר מ-1942 ממחישה עד כמה יצירה של לייב אקשן עם אנימציה ממוחשבת היא חסרת נשמה. ריבוי האפקטים והרצון ליצור עולם ויזואלי לא מצליחים לכפר על חטא היוהרה של אולפני "דיסני" לחדש קלאסיקות אלמותיות לגרסאות מחודשות, רובן אינפתיליות, טיפשיות ועשויות רע. "דמבו" אולי הוא ההוכחה (למעט "אליס בארץ הפלאות") שכל המוסיף גורע. עלילה סתמית, רחוקה מהמקור, חסרת כל מעוף שאפילו פיל מעופף לא הצליח להרים אותה. "פיל בחנות חרסינה" הוא אולי התיאור המתאים ביותר כיצד דיסני וטים ברטון לקחו קלאסיקת נשמה ופשוט ניפצו אותה כליל.
סרט עצוב - לא לילדים מתחת לגיל 10- הילדה שלי בת ה-6 לא הפסיקה לבכות שהיא ראתה את אמא פילה מופרדת מגור הפילים שלה.
זה סרט לא מספיק טוב הוא קלישאתי מידי מעליב את האינטילגנציה של וולט דיסני ואני מתבייש בזה אבל הפילון חמוד והסוף לוהט הציון שלי 8 זה הכל