6.1/10
מאיפה אני מתחיל אפילו... המשחק בסרט סבבה, אלי רות'' הוא מאסטר באימה ופחד, אבל אימה ופחד מלאה בדם ,אלימות לא פרופורציונאלית וסקס. כך שהוא היה פשוט בחירה נוראית לביים את הסרט והוא לא העביר את התחושה כמו שצריך. גם התסריט פשוט מפגר ומלא בחורים עצומים בעלילה. פשוט לא מומלץ, מפחיד מדי לילדים ומטופש מדי למבוגרים, הסרט האחרון שנאמר עליו את זה היה גוסט ריידר, אז אפשר להבין כמה הסרט הזה פשוט לא טוב.
סרט מהנה ביותר קליל ומסתורי כאחד
סרט ממש נהדר. מתאים לכל המשפחה ולרגע לא ישעמם מבוגרים. אהבתי מאוד. השחקנים מצויינים ומשכנעים והסיפור גם הוא מפתיע מאוד.
סרט מיותר ודי משעמם. המשחק ברובו די טוב, הצילום מעולה, הפס-קול נחמד ודי מוסיף לאווירה קריפית (כביכול), האפקטים לא רעים בכלל והעריכה מצויינת אך הבדיחות מאולצות וילדותיות, הדיאלוגים רדודים ובינוניים והתסריט והעלילה צפויים, חסרי מקוריות ויצירתיות כמעט לחלוטין, די נמרחים, שגרתיים מידי, לא מעניינים במיוחד ולעיתים אפילו די מחופפים. בקיצור, סרט לילדים בלבד. השאר, עדיף לוותר.
סרט פנטזיה לכל המשפחה מתוק ומושלם אבל דבר אחד איכזב אותי הם לא אמורים לדבב שחקנים אמריקאים לעזאזל וזה מגעיל אותי ברמות אבל בקיצור מאוד אהבתי
הבנים בגיל 11 פחדו ונבהלו מהסרט. אז לדעתי פחות מומלץ לגיל הזה. סרט איימה. נרשם בשמו של בני
פשוט woooooow סרט מעולה!!! כשאומרים סרט לכל המשפחה מתכוונים בדיוק לסרט הזה, סרט מותח, מסתורי עם הומור אינטייליגנטי וגם על הדרך מלמד קצת שפה גבוהה ממליצה בחום לצפות בהרכב משפחתי מלא.
סרט אליפות . סרט עם שחקנים מהשורה הראשונה , סרט מצחיק מעט מותח, יש קטע קטן שהוא מעט מפחיד. מומלץ בחום על הסרט , צפיתי עם ילדים בני 6-10 וכולם נהננו . * קצת פחות מתאים לילדים מתחת לגיל 6
סרט נחמד לא יותר , הייתי עם הילדים שלי בני 9ו-11 הם נהנו מאוד והיה להם טיפה מותח - מומלץ מאוד לילדים טיפה פחות למבוגרים אבל אפשר לראות
הייתי בסרט עם ילד בן 13. סרט נחמד מאד, מעביר שעתיים בכיף. לא באמת אימה, אבל אחרי סרט הארי פוטר - גם לא משהו שטרם ראינו. אז שורה תחתונה - בסדר גמור. הילד נהנה
סרט קצת מפחיד, מבהיל, אבל גם מצחיק. מומלץ לאוהבי פנטזיה. לא מומלץ למי שלא התגבר על סרטי הארי פוטר.
סרט ממש נחמד - לא מפחיד יותר מהסרט הראשון של הארי פוטר... יש הרבה קטעים מצחיקים שמשכיחים את הקטעים המפחידים.