5.3/10
סרט פעולה סוג ד''.מטעמי שיווק שמו של ברוס וויליס משתרבב בראש רשימת השחקנים כשבפועל מתוך שעה וחצי הוא נראה במצטבר 5 דקות בערך.על הסרט אין הרבה מה להרחיב.פשוט בזבוז זמן.
רדוד , חובבני , צפוי , הדבר המפתיע ביותר בסרט הוא העובדה שעלה לאקרנים. לא ראוי!
סרט פעולה מהנה מעביר יופי שעה וחצי בקולנוע
***אחד הסרטים הגרועים שראיתי השנה... מלל ירוד,תסריט ידוע מראש,משחק גרוע...לא מתח ולא איכות,אפילו ברוס וויליס על תקן בובה לשם פרסום בלבד. ציון 1...כי אין אפס מומלץ למי שרוצה לישון.
סרט מתח טוב אבל לא יוצא דופן יחסית. ציפיתי ליותר מעורבות של ברוס ויליס וסגנונו המוכר בסרטי פעולה,אבל למרות שלא בא לידי ביטוי כתמיד- הנושא של העלילה מרתק ומערב רגשות.
סרט בהחלט טוב, מעניין ומותח לאורך כל הסרט. בשום פנים ואופן לא ללכת עם ילדים מתחת לגיל 16, יש הרבה עירום ותכנים גסים.