שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.1/10
תסריט רדוד, דיאלוגים שטחיים והכי חשוב הסרט לא מצחיק! ישבנו והשתעממנו וחיכינו לאיזה משהו שיזוז בסרט. גם עומאר סיי ולואיס גוזמן לא הצילו את הסרט. בהפסקה יצאנו ולא חזרנו. לוותר,לוותר,לוותר.
סרט די רדוד השחקן הראשי מציל קצת את במצב אילולו הוא הייתי יוצאת במצא הסרט
סרט מעולה ! סרט מצחיק לאללה קליל מגניב...השילוב המושלם של צחוק ואקשן לכו אליו ותהנו! נ.ב( הטריילר לא כל כך יצא להם טוב יחסית לסרט עצמו )
חלש ביותר, כל הסרט השתעממתי. בזבוז זמן לדעתי