6.1/10
סרט עם סיפור חביב, עם מסר חשוב על הדאגה של כולנו לבריאותנו וגם כשזה עולה לנו ביוקר.על מדע הרפואה מול האמונה הדתית.אדם שחור יחיד בעיירה קטנטנה,מאוד אוהב לעזור לאנשים,מתחזה לרופא ובקשיים רבים כובש את ליבם.
עומר סיי כובש כרגיל, הסרט חביב לכל היותר.
הלכתי בגלל עומר סי שהיה מדהים בסרט הקודם שלו...והתאכזבתי...סיפור שטותי הזוי ודבילי...
סרט קומי חמוד, משוחק מצוין על ידי השחקן המוכשר עומר סי. אין בסרט משהו מיוחד מאד, אולם אפשר להעביר שעתיים בכיף.
סרט קליל וכיפי למי שאוהב סרטים צרפתים, עומר סי מעולה והתסריט טוב מאד, נחמד לערב קליל.
עומר סי מוכר לנו מהסרט "מחוברים לחיים" וחייב לו את הקפיצה המטאורית. בסרט הנוכחי עומר סי מגלם נוכל. בערמומיות ובקסם רב הוא הופך לרופא ויורש קליניקה בכפר באלפים הצרפתיים. בכריזמטיות ובחן רב הוא משכנע את אנשי הכפר, שאדם בריא הוא בעצם חולה שאינו מודע למחלתו. קנוק המגולם על ידי עומר סי, מאבחן את הפונים אליו במחלות מדומות והופך לסיפור הצלחה, אלא מה? שהוא לא מצליח להשתחרר מהגיבנת, ודמות מעברו צונחת לכפר בה הוא השתקע. משחקו של עומר סי מצוין. הוא סימפטי עם חיוך שובר לב, אבל ואבל אחד גדול, העלילה צנומה, כחושה ויבשושית. עומר סי לא מצליח לשעשע את הצופים וכל משחקו הנע בין קומי לדרמטי לא נוגע. לדעתי, היה אפשר לצקת לדמותו של הרופא המתחזה, תוכן נוסף ומעניין כמו תמונות מעברו. הסרט קוטלג כקומדיה, אך ממני הוא לא הצליח לקבל צחוק מתגלגל, או זרם של חיוכים כמתבקש מהז''אנר. גם יציקת סיפור האהבה לתוך העלילה, והתפניות ששולבו בחלק השני של הסרט לא מצליחים לנסוק. לצערי, מצאתי את הסרט כקומדיה ארוכה, מנומנמת שאפשר היה לקצרה. לדעתי, לעומר סי לא הצליח הפעם. בשורה התחתונה: לא צריך לרוץ...
מהנה, משעשע, משחק טוב של סי
מאכזב!!!
הסרט המזכיר את הסרט "שוקולד" הינו סרט משעשע על אנשים וחולשותיהם.גבר אינטליגנטי שלא שפר עליו מזלו,מתחזה לרופא, מצליח לשטות בכפר צרפתי שלם ומביא קצת שמחה ואושר למרביתם. נופי צרפת מהממים ועומר סי לא מאכזב.לא כדאי לקחת ברצינות יתרה, אך עדיין מהנה.כדאי לראות
לא ללכת. הומור המפגר. פגיעה באינטליגנציה. סרט ירוד. מוטב שלא היה יוצא לאקרנים. התעלמו ממנו והמשיכו בעיסוקכם. חבל על זמנכם וכספכם.
הלכנו בגלל השחקן הנהדר הסרט גרוע,משעמם ,לא קורה בו כלום... יצאנו באמצע! 2 זוגות..
סרט חיוור ונלעג. טיפשי , צפוי ומשעמם.
סרט מהנה מאוד,עומר סי כובש את הלב,סימפטי,חכם,ואוהב אנשים.מתח בין מדע הרפואה לדת.מתח בין הבחור השחור היחידי שבסביבה, בעל ידע רב וניסיון,שאחראי על אורח חיים בריא של כל התושבים ובין התושבים עצמם.מומלץ.
האמונה הדתית מול המדע הרפואי, לא חשוב הכסף העיקר הבריאות מול הכסף קונה בריאות. אלה הנושאים העולים בסרט. קצת ארוך מדי לטעמי. עומר סי כעבריין קליל שהופך לרופא. לא התלהבנו.
סרט מצחיק ומהנה בנוסח. לואי דה פינה מומלץ בכל פה
סרט קטן וחמוד. עומר סי שחקן מוכשר שלקח תפקיד ואולי שם לנו מראה מול הפנים, במיוחד היום עם הבלבלה בארץ עם החיסונים... האם אכן יש קונספירציה לעשות אותנו חולים או שצריך באמת להתגונן. הסרט זורם, כיפי ועם כמה וכמה בדיקות קטנות שעושות נעים בגוף. יחד עם זאת אפשר לראות בבית...