שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.2/10
הציפיות הגבוהות מהבמאית נעמי קוואסה נחלו כשלון.העלילה די חוזרת על עצמה:הרבה בדידות, הסתגרות,ניתוק,היער הוא מרכז העלילה.הצופה מאבד עניין מהר מאוד.הפלשבקים גם הם מוסיפים לחוסר תזוזה של הסרט.חבל.
סרט רגיש. סרט שכולו מצלמה שעוברת על כל צליל רגש מבט ותנועה. יופי של צילומים שיוצרים את עיקר הסרט, ומצליחים להביע בתמונה יותר מאלף מילים. צילומים בזוויות מקוריות, תמונות חדות, תמונות מטושטשות, תמונות שמספרות את הסיפור.