7.2/10
כמה רגעי קסם פה ושם. אהבתי את שילוב של ההומור מצד אחד עם המלנכוליה מהצד השני.מין חמוץ מתוק שכזה.סיפורם האמיתי של אחד מהצמדים הקומיים הגדולים שידע עולם הקולנוע.השנה היא 1953 ושניהם כבר בעשור השביעי לחייהם וימי התהילה נמצאים הרחק מאחור. שניהם יוצאים לסיבוב הופעות בתיאטראות בבריטניה כשחלומם הגדול הוא לעשות סרט אחד נוסף וכנראה אחרון. בהמשך מצטרפות אליהם בנות זוגן שכל אחת מהן צבעונית בדרכה.דווקא הולך להם לא רע אבל מסתבר שהאידיליה בין השניים לא מושלמת כמו שניראית וגם מצבו הבריאותי הרעוע של אוליבר הארדי פוגע בהופעותיהם המשותפות. אז גם החברות ביניהם עומדת במבחן.סרט טוב, אבל ציון 7.5 הוא הכי משקף ולא מעבר לזה.
דרמה רדומה על דמדומי הקריירה של "השמן והרזה"
סרט כמעט דוקומנטרי, עשוי מצויין, מצחיק כמו שהם היו בחיים, עליל זורמת - וגם רגעים דרמטיים. ממליץ!
סרט חמוד. השחקנים הראשיים במשחק מצוין, הצילום יפה ואסטתי, והתפאורה של התקופה נעימה ואותנטית. מה שכן התסריט היה לוקה בחסר והסרט ניכר בחלקים נרחבים ממנו בשעמום.
סרט יפהפה, מדבר על חברות בין שני שחקנים, הקרבה בניהם, הרצון להצליח ולמלא את הלב והנשמה ביצירה ומשמעות. שחקנים נפלאים ושחזור מדהים של התקופה.
חברות במבחן הטוטאליות של האומנים בכל מצב . סרט מעניין משוחק מעולה
סרט נחמד, משחק מעולה, צילום, פס קול נהדרים, עצוב ומשחיק בו זמנית , חיקוי הדמויות המקוריות מדויק להפליא... חברות נפלאה שעומדת במחן גם ברגעים קשים ...
סרט חביב ושגרתי. המשחק מצויין, הצילום לא רע בכלל, הפס-קול מוסיף הרבה לאווירת הסלפסטיק, ההומור נחמד ומבדר (למרות שכיום הוא לא כל כך עובד), האיפור מרשים, התפאורה והתלבושות מוסיפים המון לרוח הלך התקופה אך רוב הדיאלוגים, התסריט והעלילה צפויים, קלישאתיים, לא מעניינים ומלהיבים במיוחד, שבלוניים ונוסחתיים מאוד, לא מחדשים דבר ובסך הכל לא יותר מבינוניים פלוס. בקיצור, אפשרי לצפייה אך לא חובה. נ.ב: חבל מאוד שנזכרו להפיץ את הסרט כחמישה חודשים לאחר צאתו בארה"ב. פשוט גרם לי לוותר על הצפייה בקולנוע.