7.0/10
סרט קליל וטיפשי לצפייה עם חברים או עם הילדים
העלילה לא הרשימה אותי במיוחד והנבל היה מהגרועים שראיתי. דווקא דיסי הם אלה שמביאים נבלים ראויים והפעם הם אכזבו בנבל שלהם. ילד שבחר לעבור לצד האפל רק מכיוון שהוא לא היה ראוי מספיק, זה די טיפשי. הסרט משעשע והמשחק בסדר, אהבתי את השימוש בשיר "Don''t stop me now" של קווין ברגע מתאים. 7/10
סרט מרתק, נהננו מאוד לצפות בו, משלב מדע בדיוני, קומדיה, אקשן ודרמה
סרט פרודיה על גיבורי על די מצחיק ומהנה. לי הוא מזכיר את הפלאש.. הילדים משחקים מעולה.
סוף סוף סרט DC ראוי. הוא כמובן לא משתווה מבחינת סרטי קומיקס אחרים למארוול, אבל הוא בגלל שהוא לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מידי, הוא מאוד מהנה.דמות הרשע בסרט עדיין גרועה, והסוף קצת טפשי, אך בסך הכל מאוד מהנה.
סרט הרפתקאות/פעולה קומי חביב ומהנה. קטעי הומור רבים המשולבים בסרט מתאימים לגילאי 35-15.
כאוהב מדע בדיוני אהבתי מאוד
סרט נחמד קליל משעשע מבדר אם מסרים חיוביים
סרט מקסים, אחד מסרטי גיבורי העל הטובים שראיתי (אך אינני חובבת של סרטי הנוקמים) סרט מצחיק, מותח, אפל. הילדים גנבו את ההצגה, השחקן הראשי מקסים גם כן. מומלץ לכל המשפחה
סרט מצוין נ-ק-ו-ד-ה!
בתור אחד שלא כל כך אוהב את סרטי DC. אני חייב להגיד שממש אהבתי את הסרט. הוא מאוד קליל ומצחיק ופשוט פחות אפל מכל הסרטים האחרים של DC. ונהנתי יותר מהסרט הזה מאשר קפטן מארוול אפילו. ואני מעריץ יותר גדול של MARVEL בהרבה. בקיצור שווה צפייה.
סרט מעולה.משחק טוב,סאונד טוב,עלילה זורמת כיפית וקלילה מצחיקה וגם מרגשת בלי להיות קיטשית מדי. מדהים לחובבי הגאנר-גיבורי על וכו, אבל גם למי שלא -כמו אשתי-שמאוד נהנתה מהסרט הזה. מומלץ
צריך להגביל את הסרטים לילדים עד גיל 10. סרט פשוט מיותר!!!
אזהרה: הסרט הבא טוב מדי ולכן לא תוכלו לצאת לשרוטים
גרוע! היו כמה קטעים מצחיקים אבל חוץ מזה ילדותי ברמות.
סרט מעולה עמד בכל הציפיות אם כמה טוויסטים מעניינים מעוד
סרט טוב חמוד נחמד לילדים קליל ומבדר עם מסרים חיוביים ואופטימי
סרט מצחיק אבל קצת מפחיד. יצאתי ממנו בתחושת סיפוק. יש קצת קטעים אלימים, אבל בהחלט ממשיך את ההצלחה של אקוומן. מומלץ לאוהבי מתח. מתאים לכל המשפחה.
סרט מדע בדיוני, המתאר גיבור על שקיבל כוחות ונלחם ברשע. הופך מילד למבוגר ומבצע את הפעולות. בסרט זה משולבים גם ילדים ולא מעט הומור. צילומים יפים מאד, על רקע העיר פילדלפיה. שעתיים של צפייה מהנה.
סרט נחמד ומבדר. המשחק מצויין, הצילום נהדר (בעיקר בסצנות הסלואו-מושן), הפס-קול מעולה, רוב הבדיחות שנונות ומשעשעות, סצנות האקשן סוחפות ומהנות, העריכה לא רעה בכלל והדיאלוגים קלילים וחמודים אך רוב האפקטים בינוניים ומעטה והתסריט והעלילה צפויים מאוד, לא מחדשים כלום, זניחים, די שגרתיים וגנריים ופשוט סבירים. בקיצור, אל תאמינו להייפ שנוצר סביב הסרט. לא יותר מבידור קליל. אפשרי לצפייה (מגיע לו אפילו 6.5).