6.1/10
סרט מצחיק ונהדר על גיל הזהב מומלץ למבוגרים
סרט גרוע ביותר..בשליש הראשון נירדמתי - וזה קצת נתן לי כוח להמשך. בקיצור לא מומלץ לעייפים
חמוד אומרים על פודל...וגם על הסרט הזה.דיאן קיטון מקסימה כתמיד...
היינו 4 חברות בנות 70+ וצפינו בסרט במסגרת "שלישי בשלייקס". לדעתי הסרט לא שווה יותר מ 10 שקלים....
סרט שיגיע לטלויזיה מהר מאוד מהיותו קומדיה צפויה,לא ממש מצחיקה ודיאן ממחזרת את עצמה.אפשר לוותר
סרט שאפשר לראות בבית במידה ואין משהו אחר לעשות. ממש לא מומלץ לקולנוע
סרט עשוי בטוב טעם ובחן, עם חוש הומור מתוק-מריר ושחקניות מקסימות
קומדיה קטנה ומהנה. קצת צוחקים , קצת עצובים ובעיקר נהנהנים מומלץ !
אמריקאי מאד. צפוי מדי עבור מי שז׳אנר סרטי ה״אפשר לעשות הכל בכל גיל״ מוכר להם.
סרט סבבה!כיף להעביר את הזמן דיאן קיטון מקסימה סרט מודרני ולא מעותק מסרטים אחרים יוצא מין הכלל אבל דבר אחד התאכזבתי ציפיתי לנשיקה בסרט אבל מה זה משנה בכל זאת סרט ענק! שחקניות טובות ומצחיקות מאוד ובכל זאת אהבתי מומלץ לגיל השלישי לעשות את הדבר הבלתי אפשרי!אולי אראה לסבתא שלי את הסרט הזה אה?!! אם היא אוהבת את הסדרה "בנות הזהב" הישראלית אבל בכל זאת זה היה בלתי צפוי אבל נשתמע לסרט המשך
מקסים.. מראה שבכל גיל אפשר להגשים חלומות ולממש את העצמי שלנו. מעורר השראה וקצת עשה לי חשק להצטרף ללהקת מעודדות..
אחלה סרט, מהנה מאוד, לוקח את עצמו בקליקות, עם הומור, כמה רגעים מרגשים וסיקוונסים מהנים של ריקודים. בילוי נעים במיזוג