6.1/10
סרט מטופש. נכנס לקטגוריית הסרטים שלא מוצלחים בחלק 2. שמחתי שצפינו בטלויזיה ולא בזבזנו עליו את זמננו וכספנו.
קומדיה צרפתית מאוד משעשעת - אהבתי. סרט קליל ומהנה. מומלץ ליראות.
סרט טפשי ומשעמם. יצאנו באמצע. חבל על הכסף חבל על הזמן.
סרט צרפתי חביב, לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, מעביר מסר בחיוך, כמו שסרט צרפתי יודע להיות. פשוט וטוב
קומדיה חביבה, משעשעת, לא חשובה ופחות טובה מהסרט הראשון. אבל בהחלט מעבירה את הזמן בכיף.
בד"כ סרטי המשך מאכזבים וכאן זה התבטא ממש. חוץ מכמה קטעים בודדים שמעלים חיוך, הרוב משעמם.
מהמם, כובש, מצחיק - הנאה גדולה!!! פחות קצת מהסרט הראשון אבל עדיין מומלץ ומשעשע כמו שרק הצרפתים יודעים
סרט מצחיק שלא פוחד להתמודד עם "בדיחות סבא" שלא יורדות בקלות בגרון ולא מפחד להתמודד עם סוגיות לא פופולריות כגון גזענות מ2 הצדדים, דעות קדומות, הגירה וצורות החיים השונות במאה ה21.
הזמינו אותנו לפרמיירה בסינמה סיטי גלילות הנחה את הערב סוויסה בהשתתפות השחקן היהודי תקשיבו לאוהבי קומדיה עם דיאלוגים היה 10
השתעממתי. חביב - ציפיתי ליותר מסרט צרפתי. מצד שני , סרטי המשך בדרך כלל מאכזבים