שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
4.8/10
הלכתי לסרט עם 2 ילדים בני 4 סה"כ נהננו, סרט נחמד ועשוי יחסית "פשוט" כך שמתאים לגיל הזה. דמויות גדולות, ברורות, צבעוניות וסיפור נחמד.
סרט נחמד ולא יותר מזה....
בן זוגי לסרט היה אחייני בן ה4 שהיה מרותק לסרט, ואפילו בקושי טעם מהפופקורן. סרט הרפתקאות טוב לילדים בגילאים כאלה של טעות במסירות תינוק הפנדה ובעלי החיים הולכים למסור אותו להוריו, נתקלים בנחש ובצרצר. כדאי לראות